[ms_section background_color=”#ffffff” background_image=”” background_repeat=”repeat” background_position=”top left” background_parallax=”no” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”none” padding_top=”10″ padding_bottom=”50″ padding_left=”10″ padding_right=”10″ contents_in_container=”yes” top_separator=”” bottom_separator=”” full_height=”no” class=”” id=””]
Locatie: rotterdam
Provincie: Provincie Zuid-Holland}
Bron: Schuttevaer.nl
[/ms_column][/ms_row][ms_row][ms_column style=”2/3″ align=”left” class=”” id=””]
Meer regionaal nieuws[/ms_column][/ms_row][ms_divider style=”normal” align=”left” width=”100%” margin_top=”15″ margin_bottom=”15″ border_size=”2″ border_color=”#f2f2f2″ icon=”” class=”” id=””][/ms_divider]
[ms_row][ms_column style=”3/3″ align=”left” class=”” id=””]
Waterstof, batterijen, methanol of biobrandstoffen? Hoe bepaalt een schipper welke brandstof de toekomst heeft? Tijdens het Maritime Innovation Platform bleek dat er niet één brandstof heilig is, maar dat maakt het voor de schipper alleen maar moeilijker. ‘Elke euro kan je maar één keer uitgeven en dat zorgt voor keuzestress’, stelt Khalid Tachi van het EICB op het Maritime Innovation Platform.
[/ms_column][/ms_row][ms_row]Dit artikel bevat in totaal 86 woorden.[/ms_row][/ms_section][ms_section background_color=”#ffffff” background_image=”” background_repeat=”repeat” background_position=”top left” background_parallax=”no” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”none” padding_top=”10″ padding_bottom=”50″ padding_left=”10″ padding_right=”10″ contents_in_container=”yes” top_separator=”” bottom_separator=”” full_height=”no” class=”” id=””][ms_row][ms_column style=”2/3″ align=”left” class=”” id=””]Klik hier om het artikel te lezen[/ms_column][/ms_row][ms_row][ms_column style=”2/3″ align=”left” class=”” id=””]Bronvermelding:Schuttevaer.nl[/ms_column][/ms_row][/ms_section]